AbFab Agencija / Influencerica Ulla - fotodokumentacija

U nedjelju, 8. ožujka, povodom Međunarodnog dana žena, u Galeriji Multimedijalnog kulturnog centra otvarena je izložba InfluencericeUlla u organizaciji AbFab Agencije i kolektiva queerANarchive. Donosimo fotodokumentaciju s otvaranja i intervju s Ullom koji na napravila kustosica izložbe Ivana Vukušić.


Influencerica Ulla je produkt agencije AbFab. Agenciju čine Influencerica Ulla i Menadžerica. Agenciji AbFab Ulla je zaštitno lice a ujedno i jedini model s kojim surađuje. Bez Ulle ne bi bilo agencije, a bez agencije vjerojatno ne bi bilo ni Ulle. Ova izložba prezentacija je njihovog dosadašnjeg rada te su prikazane sve realizirane Ulline uloge i to u mediju fotografije i videozapisa, poredane kronološki kako bi se mogao pratiti njihov razvoj u protekloj godini. A na samom otvaranju Ulla će ekskluzivno upriličiti performans. S obzirom na očaravajuću karizmu i specifičnost persone Influencerice Ulle, odlučila sam (prema Tončijevom savjetu) predgovor ove nadasve originalne izložbe koncipirati u formi intervjua s dotičnom divom. Smatram da ćete tim putem pobliže moći upoznati njenu osebujnu ličnost i steći uvid u koncept rada agencije AbFab. O Ulli ne treba puno pisati, ona dovoljno govori sama za sebe. Ulla je lijepa, hrabra i odlučna. Uživajte u nastavku teksta.

Otkad postoji identitet Ulla? 

Influencerica Ulla stvorena je 16.3.2019. godine kada je stvorena i AbFab agencija.

Tko je ona zapravo?

Ulla je sve. Ona je internacionalna senzacija. Može biti sve što poželi. (zadovoljni osmijeh)


Koliko je po tvom shvaćanju pojam influencera/ice bitan?
Influenceri su bitne uloge u društvu koje pomiču granice, utječu na mišljenja svojih pratitelja i mijenjaju društvene norme. Konkretno, Ulla svojom pojavom razbija stereotipe shvaćanja roda između muškarca i žene i time promiče transrodne identitete.


Koje sve društvene platforme i medije Ulla koristi?

Ulla koristi samo Instagram kao medijsku platformu zato što su svi svjetski influneceri tu i prvenstveno zato što se Ulla prezentira putem medija fotografije a Instragram je najpopularnija mobilna aplikacija za dijeljenje i obradu fotografija. I zato što fotografija govori tisuću riječi. Kad vidiš Ullinu fotku želiš biti njen frend, želiš biti u fotografiji ili ju barem posjedovati. (opet zadovoljni osmijeh)

Smatraš li utjecaj društvenih mreža bitnim?

Društvene mreže su definitivno super za promoviranje sebe i svog rada bez obzira čime se bavili. Da, smatram ih jako bitnima. No, imajte na umu da Ulla ne kupuje lajkove i pratitelje. Ni same Ulline fotografije nisu dodatno puno obrađene, ne koriste se filteri. Ulla je potpuno transparentna. Ulla teži prirodnom looku, bez jake šminke jer je uvijek lijepa. (zavodljivi smiješak)



Po kojem principu se biraju i realiziraju Ulline uloge i modni izričaji?

Koncept i realizaciju ideja Ulla u potpunosti dogovara sa agencijom AbFab i njenom Menadžericom. Agencija radi dva dana u tjednu. Prvi dan Menadžerica prikuplja ponude koje šalju klijenti iz raznih modnih kompanija, osmišljava stajling i finalni look, odabire lokacije snimanja i nabavlja potrebne kostime i rekvizite. Drugi dan je terenski rad kada se ide u realizaciju unaprijed osmišljenog koncepta. Moram napomenuti kako nam je rekord čak 14 različitih lookova u jednom danu. Potrebno nam je oko 20 min za snimanje jednog, od dolaska na lokaciju do pohranjivanja fotografije. To sve ukazuje na profesionalnost i agencije, kvalitetu i efikasnost u razvijanju Influencerice Ulle.

Inspiraciju crpimo iz raznih izvora od filmova, raznoraznih medija, modnih stilova, poznatih osoba i sl. Uglavnom ideje proizlaze iz pop-kulture, ali i iz svakodnevnog života kojim smo okruženi pa nekad uloge nastanu kao kritika na politiku. Npr. predsjednica Ulla bi zasigurno bolje obnašala svoje dužnosti nego sada već bivša predsjednica naše države. Ideje nastaju s ciljem privlačenja što većeg broja publike i pratitelja, ali prvenstveno iz zabave. To je jako bitno naglasiti jer je sama Ulla stvorena u trenutku zabave i slavljenja života.


Koja je Ullina svrha i vizija daljnjeg razvitka?

Ulla nije usmjerena na profit. Ima tu i plaćenih editorijala, naravno, ali to joj nije primarni cilj. Želja joj jest da jednog dana završi na billboardu i da njeno lice postane poznato ili da je npr. Fendi angažira u svojoj kampanji. Ali kao što sam već do sada spomenula, Ullin cilj je zabaviti se u procesu stvaranja novih lookova, cilj joj je nasmijati (se) i razveseliti publiku. Ulla služi podizanju serotonina i uljepšavanju dana. Ulla nikada ne spava. Ona je svugdje oko vas.



Imaš li poruku za posjetioce izložbe i širu publiku?

U agenciji imamo uzrečicu koju bih htjela podijeliti s vama a glasi ovako: „Kada u društvu nemaš o čemu pričati, uvijek možeš pričati o meni. Lipa non-stop, kada gledaš gledaj neograničeno.“ Eto to bi svima poručila.

Ulli se možete javiti za booking putem instagram profila Infulencerica Ulla a daljnje korake preuzima AbFab agencija. Ulla se izražava u raznim medijima, od fotografije, videa, kolaža i sl. Granice su beskonačne. Baš kao i Ulla.


foto - Tina Ljubenkov za PDM

Aktivnost se realizira uz financijsku podršku Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Splitsko-dalmatinske županije i Grada Splita. Rad kolektiva podržava Zaklada Kultura nova.
Aktivnost je partnerski program kolektiva queerANarchive, AbFab Agencije, Multimedijalnog kulturnog centra i Platforme Doma mladih.
Aktivnost je dio projekta Gradimo Dom zajedno, kojeg je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.

Primjedbe

  1. Odličan je. Prepredobar. I žalosno je šta nisan prije dozna za njega.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi