Nezaboravno iskustvo gej plaže


Kupanje na gej plažama poseban je doživljaj. Prirodni faktori koji doprinose doživljaju su netaknuta priroda i izoliranost od gradske gužve. Siguran prostor zajednice je pak društveni faktor koji omogućuje pojedincima da se tu osjećaju svoji na svome. Drugačija seksualnost tu ih je dovela, ali seks nije sve što tu traže. Bilo da su pohotini ili romantični, pojedinci su na ovim plažama stvorili atmosferu zajednice i ona je važan faktor ovog doživljaja.


Jedna od takvih plaža je i ona na Babinom kuku u Dubrovniku. Čisto more, impresivne stijene te pogled na Daksu i zlatni zalazak sunca neke su od njenih prirodnih vrijednosti. Priče iz lokalne zajednice i seks u šumarku nad plažom koji tek ima ući u te priče dio su kulturne atmosfere.


Kada sam na tom mjestu, nakon dojmljivog kasnog popodneva spoznao da novčanika koji mi uvijek stoji u stražnjem džepu nema, teško je bilo i promisliti da ga je netko ukrao. Zaljubljeni parovi koji su uživali jedan u drugom ili pohotni pojedinci koji su proštevali plažom jednostavno nisu izgledali kao da su tu da bi se okoristili nečijom nepažnjom dok uživa u opuštajućem kupanju ili uzbudljivom cruisanju. Ipak, novčanika nije bilo pa je i sumnja bila tu. Sve dok mi dva dana kasnije nije stigla poruka na Scruff-u s jednog profila s kojim sam ranije tu izmijenio par poruka. I on je jedno slobodno popodne u gradu odlučio provesti na Babinom kuku, te šetajući šumarcima, upravo na mjestu gdje sam se ja poseksao dan dva ranije, pronašao izgubljeni novčanik. Brojčano ipak nismo tako velika zajednica pa nije bilo teško povezati novčanik s splitskim dokumentima i profil iz Splita koji se tih dana pojavljivao na ekranu mobitela. Momak se javio, dogovorili smo kako će mi ga vratiti i novčanik je sada negdje na putu poštom iz Dubrovnika u Split. A vjera u ljudske odnose unutar zajednice opravdano se vratila.

Primjedbe

  1. Pozdravljeni, gospod in gospa
    Ponudba posojila med resnim posameznikom in Poštenim.
    Jaz sem posameznik, ki odobravam posojila v razponu od 5.000 EUR do 30.000.000 EUR vsem, ki lahko izpolnijo pogoje za obrestno mero 2%.
    E-pošta: marinarose.fr@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi